Onsdags dagen:)

God morgon! Idag var jag trött så in i bomben.Bara sätta i sig kaffet och låta det porla ner för strupen. För att sedan få igång denna seg startade kropp.

Idag kör vi på med P-T träning. Har MR leif -Ivan och hans dotter nu på morgonen.Detta är i Stockholm. Så det blir till att brumma på ordenligt för att hinna till nästa P-T klient:)

Min underbara dotter Ronja är fortfarande krasslig. Hoppas att hon börjar bli lite piggare snart. Aldrig roligt att se sinna barn sjuka.

Nu ska jag slänga på mig skorna för en morgon promenad. Jihaaa! eller nja idag är det mer okej jag går väl:) Kram kramBildBild

 

 

 

Kommentera

