Ny skapande i företaget MK Livshälsocoach

Hejsan och välkomna till min blogg:)

Jag har nu börjat satsa på kost, P-T och massage i företaget. Det har börjat rulla på bra med klienter. Jag har en som heter Thomas som nu går på kost och personlig träning hoss mig. Han ska göra en 16 veckorsförändring. Det har nu gått 12veckor. Har en kvinna som ska förandra sin kropp på 16veckor. Hon heter Sopfia. Hon är nu inne på 2 veckan. Sedan har vi mannen myten och legenden Leif -ivan från svenska miljonärer på kanal 5. Följ gärna Leif -ivan på hans blogg på finest. Där han uppdaterar varje dag med träningen och hur det hela fungerar. Han ska under 12 veckor gå ner 20 kg. Detta är mål ett. sedan har han ett mål till hösten  med.

Jag kommer att göra mitt bästa med mitt bloggande. Kan säga att just nu är jag som ett barn som cyklar utan stöd hjulen för första gången:) Jag hoppas ni alla har över seende med detta i början.

 

Kommentera

